متن خبر تولید ملی :

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه : تحقق اهداف سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب تنها راهکار برون‏رفت از مشکلاتی است که دشمنان ایجاد کرده‏ اند.

خسرو عزیزی سه‌شنبه شب در نخستین هم‏اندیشی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تهران مرکزی و فیروزکوه که با حضور مسئولان کانون‏های بسیج اساتید واحدهای تهران مرکزی و فیروزکوه، جمعی از مسئولان محلی و بسیجیان حوزه پنج شهید باکری سپاه پاسداران ناحیه فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: همانگونه که امام راحل فرمودند «بسیج ارتش مخلص خداست».

وی ادامه داد: موضوع اقتصاد در اسلام ناب محمدی (ص) جایگاه ویژه‏ای دارد و استقلال اقتصادی کشورهای اسلامی همواره مدنظر ائمه اطهار (ع) و نبی مکرم اسلام (ص) بوده است.

تحقق تولید ملیعزیزی جایگاه کنونی ایران اسلامی را با توجه به دسیسه‏ چینی‏ های استکبار جهانی در قالب تحریم‏های اقتصادی منحصر به فرد دانست.

وی بر لزوم اطاعت از منویات مقام عظمای ولایت در چارچوب انجام برنامه‏ ریزی‏های کارشناسی در حمایت از تولیدات داخلی تاکید کرد.

عزیزی اجرای طرح هدفمندی یارانه‏ها را تنها راه نجات اقتصاد کشور دانست و گفت: به طور قطع اجرای طرح هدفمندی یارانه‏ها با مشکلات اقتصادی برای دهک‏های پایین جامعه همراه است.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه افزود: اما با گذر از دشواری‏های کنونی، آینده‏ای درخشان در انتظار کشور اسلامی ایران خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه نیز در ادامه اظهار داشت: نخستین هم‏اندیشی کانون بسیج اساتید واحدهای فیروزکوه و تهران مرکز با موضوع فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار شد.

نقی شجاع ادامه داد: بسیج اساتید به عنوان فرماندهان جنگ نرم دشمن باید همواره در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار گیرند.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‏ترین مسائل در این مسیر جهادی، تبیین فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب است که باید از سوی اساتید متدین، ولایت‏مدار و بسیجی مورد توجه قرار گیرد.

منبع : فارس

دیدگاه خود را ارسال کنید

*

code

تولید ملی، تولید ایران، سال تولید ملی، تولید ملی حمایت، حمایت از تولید ملی

ابلاغیه مقام معظم رهبری در خصوص تولید ملی

تولید ملی : حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی با  که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، دولت را مکلف کردند برای تسریع در عملیاتی کردن این سیاست‌ها در کمترین زمان ممکن، راهکارها را تنظیم کرده و... "ادامه خبر"

تولید ملی در گرو زیربنای اطلاعاتی

تولید ملی : تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، شعاری بود که در ابتدای سال، باعث ایجاد دلگرمی تولید کنندگان و کارکنانشان شد، دلگرمی که متاسفانه خیلی به درازا کشیده نشد. در همین راستا، به بیان نامه ای که اخیراً برای جناب آقای مرتضی بابایی تهیه کننده... "ادامه خبر"

تبدیل تهدید به فرصت با حمایت از تولید ملی

تولید ملی : تولید ملی در این تلاطم بازار ارز دچار چالش هایی گشته است که نه بر تولید کننده که به صورت مستقیم با این مسئله مواجه است ، و نه بر مصرف کننده داخلی که افزایش قیمت تمام شده محصولات را لمس میکند ، پوشیده نیست . تحریم ها و کارشکنی های صورت گرفته از سمت دولت... "ادامه خبر"

تولید ملی ، همت ملی ، راهکاری برای حمایت از تولید

تولید ملی : تولید ملی در بسیاری از جنبه ها قابل تحلیل است و این که چه راه هایی ما را به تحقق این مهم میرساند ، همواره از جنبه های متعددی مطرح شده است . اما امروزه در بسیاری از تحلیل ها و نقد هایی که در خصوص تحقق شعار سال یعنی تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی... "ادامه خبر"

تولید ملی کماکان اولین اولویت کشور

تولید ملی : تولید ملی امروزه در چه جایگاهی در کشور قرار دارد ؟ با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم بجنورد در خصوص تولید ملی و نیز اوضاع اقتصادی اخیر کشور و تشدید تحریم ها ، همگان بر این باور هستند که تولید ملی کماکان اولین اولویت کشور بوده و مسئولین و... "ادامه خبر"

جای خالی تولید ملی در سینما

تولید ملی : الف – شاهرخ صالحی کرهرودی: ایران پس از انقلاب اسلامی توانسته است با بهره‌گیری از “کار و سرمایه متخصصان ایرانی” در بسیاری از عرصه‌های مورد نیاز کشور به خودکفایی رسیده و بتواند با بهره‌گیری از “تولید ملی” در راستای حذف وابستگی‌ها گام... "ادامه خبر"

دشمن شماره یک تولید ملی عدم بکارگیری فارغ‌التحصیلان است

تولید ملی : مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه : تحقق اهداف سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب تنها راهکار برون‏رفت از مشکلاتی است که دشمنان ایجاد کرده‏ اند. خسرو عزیزی سه‌شنبه شب در نخستین هم‏اندیشی... "ادامه خبر"

مهمترین ثروت مورد نیاز رونق تولیدملی چیست؟

تولید ملی : اگر مهمترین ثروت کشور برای رونق تولید ملی نه نفت است، نه تمدن، نه اعتماد به نفس و بلند پروازی، نه قوانین حمایتی، نه صنایع دانش بنیان حال و آینده، پس این ثروت چیست؟ به گزارش تولید ملی ، قتصاد ما باید “مغز محور” باشد. از ابتدا بگذارید مشخص کنیم که... "ادامه خبر"

تشکیل کمیسیون تولید ملی منوط به توافق

تولید ملی : جعفر قادری با اشاره به برگزاری دو جلسه نمایندگان مجلس ومسئولان دولتی برای بررسی مشکلات اقتصادی کشوردر هفته گذشته اظهارداشت: در تعطیلات مجلس دو جلسه مشورتی با مسئولان دولتی برگزار شد که البته به دلیل تعطیل بودن مجلس و عدم حضور همه اعضای تعیین شده... "ادامه خبر"

تشکیل فراکسیون تولید ملی در مجلس نهم

تولید ملی : حسین گروسی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی، از تشکیل فراکسیون تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی خبرداد و گفت: هم اکنون ۱۹۰ نفر از نمایندگان عضویت این فراکسیون را امضاء کرده اند و این فراکسیون هفته آتی تشکیل جلسه می دهد. وی در ادامه درباره... "ادامه خبر"

رونق تولید ملی ، پیوند خلاقیت دانشجویان

تولید ملی : به گزارش ایرنا، اعضای تیم دانشجویی کمیکار دانشگاه محقق اردبیلی که نام ˈونداˈ به معنای امید و آرزو را برای خود برگزیده اند، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشتند: شعار ˈما می توانیمˈ برای جوانان ایرانی در همه حال، دست یافتنی... "ادامه خبر"

چه اقداماتی به تولید ایرانی لطمه می‌زند؟

تولید ملی : مزیت رقابتی شاید بتوان کلیدی‌ترین واژه را در بحث تولید ایرانی و حمایت از آن، مفهوم «مزیت رقابتی» دانست. این اهمیت از آن جهت است که سنگ بنا و محور تمام بحث‌های مربوط به رقابت میان بنگاه­ها با یک‌دیگر و هم‌چنین رقابت میان بنگاه‌های داخلی با رقبای... "ادامه خبر"

الزامات تولید ملی در شرایط تحریم

تولید ملی : گروه اقتصادی برهان/ کرم سلیمانی؛ شرایط کنونی کشور از چند جهت حساس است. از یک طرف غرب تحریم‌های نفتی برضد کشور را آغاز کرده، تحریم‌هایی که به اعتقاد برخی پاشنه‌ی آشیل اقتصاد کشور را هدف‌گذاری کرده است. از طرف دیگر دولت فاز اول هدفمندی یارانه‌ها را... "ادامه خبر"

چاه ویل «ولع مصرف» در مسیر تولید ملی

تولید ملی : حمایت از کار و سرمایه ایرانی را نمی‌توان و نباید تنها به وجه تولید فروکاست. این سکه روی دیگری نیز دارد که همانا مقوله مصرف و مصرف کننده است. فارغ از سیاست‌های حمایتی از تولید کننده داخلی، مانند طرح ممنوعیت تبلیغ کالاهای خارجی مصرف کننده نیز... "ادامه خبر"

کاهش ۳۰ درصدی حجم ترانزیت کالا در مرزهای کشور

تولید ملی : مدیرعامل شرکت حمل و نقل بین‌المللی شامخ فرابر، با بیان این که حمایت از تولید ملی در صورت فراهم کردن زمینه‌های رشد صنایع تولیدی در کشور، موجب تقویت نوآوری و بروز خلاقیت صنعتی می‌شود، یادآور شد: هرگونه ضعف و نقصانی در حمایت از تولید ملی می‌تواند... "ادامه خبر"

حامیان سایت تولید ملی :
طراحی سایت ف.ا ام البنین (س)

صفحه اصلی سایت تولید ملی | درباره سایت تولید ملی | ثبت محصولات در سایت تولید ملی | تبلیغات در سایت تولید ملی | جستجوی پیشرفته در تولید ملی